"חיסון גורלי" - מתורגם לעברית

 
"חיסון גורלי" הסרט דן בצורה רחבה ומעמיקה בנושא החיסונים. בסרט תחקיר מעמיק וביקורת נוקבת על הממסד בארה"ב ובכלל על הממסד במדינות המערביות, אשר ממליץ ואף מחייב מתן חיסונים רבים לילדים מרגע לידתם באופן אוטומטי וגורף. סיכונים, מחלות, מרכיבים וכל מה שלא יספרו לכם בטלוויזיה.
האם אכן החיסונים המומלצים לילדינו הכרחיים ובטוחים להם? האם החיסונים הם אכן אלה שהכחידו חלק מהמחלות של המאות הקודמות? על מה מתבססות הסטטיסטיקות ומי מפרסם אותן? מדוע מסתירים מאתנו מידע על תופעות לוואי קשות שיכולות לנבוע ממתן החיסון – גם כתוצאה מהזרקת מחלה לגוף וגם כתוצאה מהחומרים הנלווים? האם החיסונים בטוחים ויעילים? ומי מרוויח מכל העניין?

חיסונים בהיסטוריה החיסונים השונים רופאים מדברים על חיסונים נפגעי חיסונים
יעילות חיסונים בטיחות חיסונים חיסונים בישראל מידע נוסף על חיסונים


חיסונים בישראל


 פנקסי-חיסונים ישראליים
משרד הבריאות ממליץ על מספר חיסונים שחלקם ניתנים במספר מנות (21 מנות חיסון בסה"כ). שיעור הילדים המקבלים את חיסוני השגרה בישראל הוא מהגבוהים בעולם, אף שקבלת חיסון אינה חובה על-פי חוק (נכון ל-2004, שיעור המחוסנים באוכלוסיית הילדים בישראל עומד על 92%-97%).

בדצמבר 1989 נחקק חוק ביטוח נפגעי חיסון, התשן-1989, ומכוח החוק הוקמה ועדה מיוחדת לקביעת פיצויים לנפגעי חיסון והוקמה קרן פיצויים לנפגעי חיסון.

כדי להתמודד עם התופעה של הורים שאינם מחסנים את ילדיהם החליטה המדינה, במסגרת חוק ההסדרים 2009, להטיל סנקציות על הסרבנים ולשלול מהם חלק מקצבת הילדים של הביטוח הלאומי. החוק אמור להיכנס לתוקפו בתחילת מרץ 2011. שלושה ארגונים שונים עתרו לבג"ץ בעקבות החלטה ממשלה זו ובג"ץ טרם פסק בעניין.

הסרט "חיסון גורלי"  Vaccine Nation

מפיק-במאי: ד"ר גארי נול (Ph.D)
 

הסרט "חיסון גורלי" הוא סרט דוקומנטרי שדן בצורה מעמיקה בחיסונים. בסרט תחקיר מעמיק וביקורת נוקבת על הממסד בארה"ב ובכלל על הממסד במדינות המערביות, אשר ממליץ ואף מחייב מתן חיסונים רבים לילדים מרגע לידתם באופן אוטומטי וגורף. מה ההיסטוריה של החיסונים?

האם אכן החיסונים המומלצים לילדינו הכרחיים ובטוחים להם? האם החיסונים הם אכן אלה שהכחידו חלק מהמחלות של המאות הקודמות? על מה מתבססות הסטטיסטיקות ומי מפרסם אותן? מדוע מסתירים מאתנו מידע על תופעות לוואי קשות שיכולות לנבוע ממתן החיסון – גם כתוצאה מהזרקת מחלה לגוף וגם כתוצאה מהחומרים הנלווים? האם החיסונים בטוחים ויעילים?
ומי מרוויח מכל העניין?

לאחרונה זועזעה המדינה מסיפורם של שני התאומים שהגיעו לבית החולים עם סימנים להתעללות קשה. מתוך הזדהות עם סבלם של הילדים, התגובה לכזה מקרה היא אוטומטית כמעט לגמרי.
קודם כל ההורים אשמים ורק לאחר מכן, אם בכלל מתחילים לברר את הדברים. מה שרוב הציבור לא מודע אליו הוא שסימנים לטלטולים קשים, כמו אלו שהופיעו על גופם של התאומים הקטנים, יכולים להיגרם גם כתוצאת לוואי מחיסונים. הסרט "חיסון גורלי" מתאר בדיוק כזה מקרה.


בסרט מרואיינים אנשי רפואה ומדע רבים, וכן הורים רבים שילדיהם נפגעו מחיסונים בכל מיני אופנים,
בעיקר אוטיזם ובעיות נוירולוגיות.


כמו-כן, שזור בסרט סיפורו של אלאן יורקו, אשר ב-1999 נשפט למאסר עולם בגין גרימת חבלות לבנו בן ה-10 שבועות, וב-2004 שוחרר מהכלא, לאחר שהצליח להוכיח את חפותו.
הוא הצליח להוכיח שבנו, אשר נפטר כתוצאה ממה שקרוי "סינדרום טלטול תינוקות", לא טולטל ולא נחבל,
אלא פשוט סבל מתופעת לוואי כתוצאה ממתן חיסון כמה ימים לפני מותו.

סיפורו של יורקו מעורר שאלות ותהיות לגבי הורים רבים, בארץ ובעולם, שמואשמים בטלטול ילדיהם שמוגדרים כסובלים מ"סינדרום טלטול תינוקות". הייתכן שבמקרים רבים שהורים מואשמים בהתעללות בילדיהם, מדובר בעצם בתופעת לוואי כתוצאה מחיסון? האם הממסד הרפואי מסתיר מאתנו מידע? עד כמה מודעים רופאי משפחה לסיכונים שבחיסונים?
"חיסון גורלי" הנו סרט חשוב ביותר, אשר מספק המון מידע רפואי ומרכז בתוכו המון מקרים שקרו ועדויות חשובות בנושא חיסונים. סרט חובה לצפייה לכל ההורים, וגם לרופאים.


עניין החיסונים בפרט והרפואה בכלל הוא רק אחד הסימפטומים
של המשבר הגלובלי.

המשבר מתואר בפסיכולוגיה כתופעה חולנית, אבל אם האדם מתגבר עליו אז מתרחש המעבר לרמה החדשה שבה משתחררת מָסָה של אנרגיה והאדם מתחיל לחיות חיים חדשים.
כל מחלה היא גם הפעולה של ההבראה מהמחלה.
נניח שהיה קלקול מסוים. עכשיו הוא מתתקן בצורה כלשהי, מתאזן. ודווקא את השלב הזה, שבו הוא מתאזן, אנחנו מחשיבים כמחלה. אבל בעצם זה כבר תיקון.
אנחנו בכוונה עושים חיסונים, מחדירים לתוך הגוף מעין מיקרו-מחלה, כדי להזמין את התגובה החיובית שלה, למנוע סכנה של השפעות חיצוניות מאיימות.

גם דר' פאסי סלברג אשר נחשב כמומחה בחינוך, מתייחס בספרו לנושא המשבר ומציין כי המשבר מביא חדשנות והזדמנויות בחינוך, וכן המילה "משבר" (κρίσις) ביוונית עתיקה, פירושה החלטה, נקודת מפנה, ואפילו בתחום הביולוגיה, במאמרה האקדמי של הביולוגית דר' אליזאבט סאטוריס, מדובר על כך שחלק מן האסונות הגדולים ביותר בתולדות החיים של כוכב הלכת שלנו, הולידו את היצירתיות הגדולה ביותר.

אם היינו אוספים יחד את כל סימני המשבר והמחלה הללו, אז היינו מגלים שצריך להתייחס אליהם כמו ללידת מצב חדש, כמו להבראה, לתיקון המצב הקיים לכיוון טוב יותר עבור האנושות.

לעוד מידע על חיסונים כנסו לכאן: www.hisunim.com
או לכאן:  אתרי אירגונים למתן מידע על חיסונים בעולם.


מקורות:    1    2    3    4     5    6   7


רשומות פופולריות